Férfi sziluettje illik: arányok

0
97

 Férfi sziluettje illik:  arányokElkezdi az edzés az edzőteremben, de attól tartok, hogy ahelyett, hogy arányos-e, mint egy görög szobor adatok magad przerysowanego a Hulk? Itt egy 8 gyakorlatok révén, amely harmonikusan kidolgozása, mind az izmok, nem csak a hírhedt bice.
Mint Doryforos különbözik a néhány döntős a testépítő versenyeken? Csak az a tény, hogy ő építette a részét, nem úgy, mint a megjelenés przerysowanych a képregényeket. Poliklet hát próbálom kitalálni, testet öltött, szinte tökéletes. Magasság Doryforos szükséges, például, az eredményt megszorozzuk a szám 100 az átmérője a hüvelykujj…

Ne próbálj meg repülni, de közvetlenül azután, hogy a mérőszalag, hogy az intézkedés a kontúrok, hogy hasonlítsa össze a görög szobrok. Tenni, talán kétszer egy héten, mivel a gyakorlatok otthon vagy az edzőteremben–, hogy építsenek egy arányos ábra. Kezdjük a gyakorlatokat érintő legnagyobb izom a párt, aztán kisebb. Pihenj 2 percet a sorozatok között. Képzési kész kapilláris emelkedés a fogantyút.

Otthon gyakorolni – Hajlító, amely a nyak az ön számára

Vedd fel a pozíciót a fekvőtámaszt, judo, erősen nyomja a csípő. Sovány a homlokán, egy puha Szőnyeg. Most a mozgás, mint ha akart volna, bólintott. Ha úgy érzi, hogy tudja kezelni, spleść kezét a háta mögött, belebocsátkozni az izmok, a nyakát. 4-sor 15 ismétlés.
Tegye a fejét egy különleges hámmal, majd adjuk hozzá a kiválasztott terhelés. Most feküdj le a padon előre, hogy amellett, hogy a padok, hogy csak a feje áll ki. Kövesse a mozgás, mint ha akart volna, bólintott. A mozgás megáll, abban a pillanatban a legnagyobb feszültséget az izmokban, a nyak. 4 sorozat, 8 ismétlés.Helyére a push-UP, de súlya támaszkodj a kezét, ökölbe szorult ökölbe. Lábujjak segíts magadon tartani az egyensúlyt. Mozgassa a kezét felé, a csípő, így minden alkalommal, amikor megnyomja még nehezebb használni, a mellkas. Tartsa meg a könyökét a lehető legközelebb van a test. 5 sorozat egyes szivattyú több ismétlés.

A képzés az edzőteremben – fekvenyomás súlyzó lapos pad

Kezdjük egy sorozat rozgrzewkowej által Griffin. Akkor 5-ös sorozat módszer piramidową az egymást követő sorozat, hogy növelje a súlyát csökkentse, a ismétlést. KezA képzés az edzőteremben - fekvenyomás súlyzó lapos paddjük a közepén a felvétel, hogy folyamatosan nyitva a nyakát egyre több ételeket. Kérd meg a barátodat arról, hogy az ügyet.Annak az esélye, hogy egy sor súlyzók, meglehetősen alacsony, így felejtsd el a sorozat, 10 ismétlés, az utolsó, amely viszi mindig nyilvánvaló erőfeszítéssel. Ezért mind az öt sorozat, függetlenül attól, hogy a tömeg, a súlyzók, a max. Elkülöníteni a munka, a bicepsz, ül a szélén egy székre. Emlékszel arra, hogy ne kelljen előre vagy hátra. Tartsa a könyök a test.

Feküdj vissza a padlóra. Lábam hajlik a térdem, a csípő. Lábát egyenletesen elosztva a földön. Kezét keresztbe a mellén. Kezdeményező mozgalom a hasi izmok, emelje fel a felső részt a padlón. Egy kicsit abba a mozgást, akkor visszatér a kiindulási helyzetbe. Hogy 4 sorozat, mindegyik a maximális számú ismétlés.

Tedd a súlyzó, két 5 kilós lemezek. Térdelj le mögötte, hogy elkapjam nachwytem váll szélesség mellett. Przetocz most, amennyire csak lehetséges. Egy kicsit abba a mozgást, akkor visszatér a kiindulási helyzetbe. Hogy 4 sor 12 ismétlés.

Üljön a padon, ferde, tartsa a kezét ingyenes A képzés az edzőteremben - fekvenyomás súlyzó lapos padkiegyenesedett az oldalon, merőleges a felületre. Vissza szemben, a pad, a sovány fejét, kényelmesen. Hajlítás a könyök, a mozgás, a súlyzók az oldalon a vállon, a maximális feszültség a bicepsz. Állj meg egy pillanatra, majd vissza, hogy a start. 5 sorozat, 10 ismétlés.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here