Hogyan előzzük meg a Térd Sérülések

0
94

Hogyan előzzük meg a Térd SérülésekTérdre finomabb, mint gondolod. Sebezhető kopás, a térdem is, hogy hajlamos a fájdalom, valamint a kár, ha nem intézkedéseket, hogy megvédje őket gyakorlása előtt. Ezzel azt mondta, itt van néhány hasznos tipp, védi a térdet, valamint megakadályozza a térd sérülések.

Légy nagyon óvatos a lépcsőn

Befoglaló fel, majd le a lépcsőn tesz egy hatalmas törzs, a térdkalács, kerülni kell, kivéve, ha maga a fantasztikus formában van. Ehelyett meg kell óvatosan elindulok felfelé a lépcsőn, kezében a korlátot a támogatást.

Fektessen be egy térdvédő zárójel

Ha tényleg meg akarod védeni a térdét, amikor gyakorlat, a befektetés egy térdvédő zárójel egy kiváló ötlet. Ezek a fogszabályozó körül támogatni a térdkalács alkalmazásával nyomás a megfelelő helyek körül a térdét. Ezek mind megvédeni a térdem, a sérülések elkerülése érdekében ők is jár, mint létfontosságú támogatást után térde megsérült. Válasszon valamit, egy lélegző, mosható szövet a legjobb eredményt.

Fenntartani az egészséges testsúlyt

Elhelyezés a túlsúly nem csak egészségtelen, a szív, más főbb szervek is teszi a felesleges nyomást a térd. Még hogy néhány plusz kiló lehet növelni a nyomást térdre, amikor csinál a rutin tevékenység, mint a séta vagy a lépcsőzés. A jó hír az, hogy ez lehet fordítani, egyszerűen elveszti a súlyát.

Legyen óvatos, hol gyalog.

Legyen óvatos, hol gyalog.Ha a sérült térde, vagy van egy állapot, mint az osteoarthritis, az a legjobb, hogy elkerüljék a séta egyenetlen felületeken, mint a fű, vagy a macskakövet amit. Ehelyett válasszon egy sima erdei ez aszfalt vagy beton. Csökkenti annak az esélyét, hogy járkál tesz kárt magában.

Vigyázz a guggolásokat, kitöréseket

Amikor ezek a gyakorlatok, legyen nagyon óvatos, hogy ne hajlítsd be a térded több, mint a szokásos 90 fokos szögben. Ez azt jelenti, hogy a térd marad közvetlenül a lábát, amikor kitöréseket.

Erősíti a belső comb

Az izmok, a belső comb, rendkívül fontos a talpában, amikor járni, megakadályozva, hogy ezt a hatást elérje a térdét. Bármilyen gyakorlatot, amely erősíti az izmokat is segít a térdét.

Vigyázz, amikor kerékpározás

Ha szeretsz biciklizni, legyen óvatos, hogy az elhelyezését a nyereg. A nyereg túl alacsony fogja kényszeríteni, hogy jobban hajlítsd a térded, mikor házal, forgalomba indokolatlan nyomás éri őket a folyamatot. Ahelyett, hogy a nyereg magas annyira, hogy a lába egyenes, amikor a pedált a legalacsonyabb pont.

Vigyázz, amikor kerékpározás

Viseljen megfelelő cipő

Térdre kell sok csillapítás a becsapódás okozta őket becsapta le a járdán, amikor járni. Ezt csak akkor lehet, feltéve, egy pár jó minőségű cipőt, hogy megfelelő támogatást a boltívek a lábamról. Győződjön meg róla, hogy cserélje ki a régi futócipő rendszeresen, a stílusokat, hogy egy vastagabb egyetlen további csillapítás.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here