Szárított paradicsom: tulajdonságok, tápanyagok

0
69

Szárított paradicsom: tulajdonságok, tápanyagokA szárított paradicsom nem olyan látványos, mint a friss, de haladhatja meg a bevitel a likopin. Gazdag íz, magas tápanyagokban, valamint sokoldalú kulináris alkalmazás. A költségek őket, hogy érezzék magukat otthon.

Nem meglepő, hogy a szerelmesek, a konyha, jött egy másik ötlet segítségével a paradicsom nem csak a könnyen elérhető, finom, de hasznos is. Gyönyörű szín, paradicsom szükséges likopenowi – erős antioxidáns hatás, hogy a bőr antynowotworowym, neutralizującemu szabad gyökök. Sőt, paradicsom, E-vitamint is tartalmaz, amelyek együtt likopenem nagy, a bőr, a szemek. A paradicsom megtaláljuk K-vitamin felelős a vér alvadási a szervezetben, valamint a B3-vitamin, amely szabályozza az anyagcserét, a cukor.

Hogyan készítsünk napon szárított paradicsom?

Értékesítési szárított paradicsom hogy fry (előre csomagolt, de Dél-Európában, vásárolhat súlyra), olíva olaj, néha azzal a kiegészítéssel, például, gyógynövények, kapribogyó, vagy áfonya. Sajnálom, kedvesem – a Bank 6 rubel (ez a legalacsonyabb ár) csak egy pár részre. Sokkal olcsóbb, mint azok, készült a haza, még akkor is, ha az ár a paradicsom (3 $ /kg) hozzá költség energia, különösen azért, mert egyszer a szárított paradicsom, 2 vagy 3 tálcák. Saját munka, valamint elégedettség – megfizethetetlen!
A szárítás, válasszon egy húsos paradicsom fajták, mint például a hosszanti, úgynevezett paprykowe) a legkisebb kamara a mag (meg kell szüntetni, valamint a zöld piętkęHogyan készítsünk napon szárított paradicsom?), hanem kevesebb, mert gyorsan szárad. Mosott, szárított, ahol végig a szorosan egymásra paradicsom egy tepsibe hámozd le. Meghintjük sóval, egy kis cukor, talán gyógynövények prowansalskimi, skrapiamy olívaolaj. Lap beállítása meleg, akár 80°C-os sütőben egy rajongó, hogy száraz 4-6 óra egy kissé nyitva az ajtó. Az idő attól függ, hogy a fokozat, méret paradicsom. Nem túl száraz, a szélek kell ráncos, de mérsékelten elasztikus, rugalmas.s verzió słoikowej, woreczkowej – az is lehet, hogy pirítóst. Érdemes kísérletezni, majd add hozzá a szárított paradicsom a muffinów a olajbogyó, feta sajt, egy terrine, a cukorrépa, vagy lazac leveles tészta.

Szárított paradicsom: a mi Bay a legegészségesebb?

Szárított paradicsom kapható a boltokban a különböző zalewach. Melyik egészséges, melyik elkerülni?Szárított paradicsom: a mi Bay a legegészségesebb?
A Canola olaj a legjobb olaj a mexikói-Öböl napon szárított paradicsom. Miért? Egy tipikus Európai diéta vesszük túl sok omega-6, illetve túl kevés omega-3 zsírsavak, ez az arány 20:1 (helyes aránya nem több, mint 4:1). A túlzott omega-6 vezethet, hogy gyengül az immunrendszer, valamint a gyulladásos folyamatokat a szervezetben. Az olaj rzepakowym aránya zsírsavak, omega-6 omega-3 zsírsavak csak 2:1. Rossz hírnevet hozott olaj rzepakowemu nagy mennyiségű sav erukowego, sérült szív, máj. Azonban az elmúlt 20 évben vetőmagnak nem voltak káros anyagokat. Jó arányok EFAS is tartalmaz, szójabab olaj (4.6:1). Sőt, szójabab olajat tartalmaz 2.12% – a alfa-lipoic savat (ALA) egy antioxidáns, amely lehetővé teszi az anyagcserét. Szója olaj is csökkenti a “rossz” koleszterin (LDL), a test pedig növeli a szintet a “jó” (HDL). Olívaolaj, azonban van egy kedvezőtlen aránya omega-6 omega-3 (9:1), de a fő összetevő jednonienasycony zsírsavak omega-9 (olajsav), ami pozitív hatással van a keringési rendszer. Jobb kerülni, szárított paradicsom a pác a napraforgó olaj (arány omega-6 omega-3 136:1), olajElőször öblítsük át szitán, odsącz saláta, retek, kelbimbó. Aztán szeleteld fel a hagymát karikákra, a feta sajtot kockákra, a nap szárított paradicsom a vastag csíkokra. Add hozzá, hogy olajbogyó, két evőkanál növényi olaj a szárított paradicsomot, majd keverjük. Nem sós ételeket, mert a paradicsom, feta sajt, olajbogyó, már tartalmaznak. A saláta a legjobban szolgálja a kenyeret.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here